Zpět na "Marketing a prodejní dovednosti"
1-denní
Marketing, reklama a podpora prodeje I.
Motto: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady…
Cílová skupina
- majitelé firem
- podnikatelé
- obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
- poradci a specialisté marketing managementu v agenturách
- další zájemci o aplikovaný marketing pro malé a střední podniky.
Cíl
- vybrat to nejdůležitější z marketingové komunikace, propagace a reklamy, co potřebuje vědět a umět podnikatel nebo manažer, který chce zavést, rozvinout nebo zdokonalit marketingové řízení své firmy
- podat základní přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
- pomoci s výběrem vhodných forem reklamy a podpory prodeje jako nástrojů marketingové komunikace a využití jejich možností při cílení na zákazníky
- vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).
Harmonogram: 9:00 až 12:00 výuka a trénink, 12:00 až 13:00 polední přestávka, 13:00 až 16:00 výuka a trénink, dopoledne i odpoledne občerstvení na místě.
Program
- Marketingový kontext pro reklamu a podporu prodeje
- Cesta k cílovému trhu - nalezení a oslovení zákazníků
- Kde, jak a čím začíná úspěšná reklamní a komunikační kampaň?
- Co je reklama a jak ji správně využít
- Kolik podob má podpora prodeje a kdy je efektivní
- Co reklama a podpora prodeje dokáže (a co nedokáže)
- Zásady tvorby reklamních prostředků a materiálů, nejčastější chyby
- Aktuální a budoucí trendy – moderní formy oslovení
- Případové studie a cvičení
Lektor

Vzdělání
- VŠE Praha
Praxe
- Marketingová akademie
- Středoevropském institutu reklamní tvorby (CEAAI)
- pedagog v oblasti marketingu na ČVUT
- lektorka TIMING Praha
Publikace
- Odborné články v prestižních časopisech
Aktivity
- marketingová manažerka ve velkých zahraničních společnostech a konzultačních firmách
- lektorka marketingu ve firmách
- osobní lektorka marketingu
Cena
Standardní cena: 3 600 Kč