Řízení změn
Cílová skupina
- majitelé firem, vedení úřadů a dalších organizací,
- manažeři na všech pozicích,
- personalisté.
Cíl
Seznámit se s praktickými postupy a metodami změnového managementu a vyzkoušet si je v modelových situacích. ŘÍZENÍ ZMĚN SE MUSÍ STÁT PRIORITOU MANAŽERŮ NA VŠECH ÚROVNÍCH.
Harmonogram: 9:00 až 12:00 výuka a trénink, 12:00 až 13:00 polední přestávka, 13:00 až 16:00 výuka a trénink, dopoledne i odpoledne občerstvení na místě.
Také se ve vaší organizaci potýkáte s problémy při zavádění změn? Není divu, žijeme v prostředí, které se neustále mění. Změna je nutným předpokladem stability i adaptability.
Lidé se ovšem zcela přirozeně změnám brání. Navíc, při přípravě změn nebývá dostatečná pozornost věnována prevenci rizik ohrožujících jejich průběh a výsledky. Rizikem je i fakt, že změny nikdy neprobíhají izolovaně.
Neblahými následky nepodařených změn jsou především:
- finanční ztráty, ztráty času,
- nesplnění záměrů, projektů,
- zvýšené výdaje na přípravu a realizaci nových projektů,
- selhání procesů, nedodržení termínů, ztráty zákazníků,
- pokles motivace, pracovní morálky,
- narušení týmové spolupráce atd.
A naopak: každá vydařená změna zlepší postoje zaměstnanců k dané organizaci i ke změnám příštím.
Principy změnového managementu (change management) poskytují praktické a užitečné návody pro přípravu a zavádění změn, postupy jak překonávat odpor ke změnám, jak předcházet změnovým rizikům, ať už provozním, personálním nebo zákaznickým, jak se bránit zlodějům času, jak vést projektové a realizační týmy.
Nabízíme vám odbornou pomoc formou interaktivních workshopů na míru, určených zejména pro vaše
- manažery, podílející se na vedení lidí při změnách,
- vedoucí projektových týmů,
- „agenty změn“ - pracovníky, kteří přebírají odpovědnost za prosazování změn a podporu změnových procesů.
Program (9:00 - 16:00)
- jak vést lidi a týmy ve fázích přípravy a realizace změn,
- jak s předstihem odhalovat nedostatky v pracovních procesech a činnostech, rozpoznávat příčiny problémů a účinně jim předcházet,
- jak navrhovat nápravná a preventivní opatření, jak minimalizovat negativní dopady vzniklých problémů,
- jak průběžně optimalizovat podmínky a předpoklady, aby nedocházelo ke zbytečným ztrátám,
- jak zvyšovat motivaci zapojovat se do změn - překonávat odpor ke změnám,
- jak zlepšovat týmovou komunikaci a spolupráci,
- jak se efektivně bránit zbytečným ztrátám času.
PhDr. Ing. Jiří Kruliš je autorem knihy Jak vítězit nad riziky. Linde Praha, 2011, ISBN 978-80-7201-835-2. Je to praktická příručka pro podnikatele, manažery, personalisty, auditory, poradce. V našich půldenních a jednodenních kurzech si lze tuto knihu zakoupit za sníženou cenu 350 Kč; ve vícedenních kurzech ji dostanete jako bonus zdarma.
- ČVUT PRAHA - Fakulta strojního inženýrství
- Filosofická fakulta UK, obor psychologie
- 4 semestrové postgraduální studium angličtiny
- VÚ bezpečnosti práce v Praze
- poradenská agentura PREP PRAHA
- pracovní pobyty a stáže v Anglii a Německu
Autor a spoluautor několika knih, VŠ učebnic a desítek odborných článků.
- procesní řízení
- řízení a rozvoj lidských zdrojů
- optimalizace organizační struktury,
- rozvoj týmových schopností a procesů,
- znalostní management,
- firemní kultura, komunikace, motivace, spolehlivost lidského činitele, sdílení znalostí,
- management kvality,
- změnový management,
- bezpečnostní management a prevence pracovních a zdravotních rizik.
Standardní cena: 4 000 Kč